چه مدرسه ای میری ؟ !
نوشته شده توسط : عسل

 

یکی از دوستان با کنجکاوی فراوان پرسیده ،کدوم مدرسه میری ؟!  ( می تونین پروفایل رو نیگا کنین )

من یکی از دانش آموزان سمپادی هستم !  ( سمپاد یعنی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان )

اصلا بهم نمیاد ! نه ؟؟؟   

خودمم میدونم   

هرررررررررررر   هررررررررررررررر   هررررررررررررررررررر   





:: بازدید از این مطلب : 840
|
امتیاز مطلب : 135
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : 3 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
alaleh در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سمپاد یعنی:
س:سازمان
م:منگل های
پ:پرت شده
ا:از
د:دبستان


البته خودم هم سمپادی هم

/weblog/file/img/m.jpg
shahram در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سمپاد یعنی چی؟

/weblog/file/img/m.jpg
amin-kan در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام عسل خانم
از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون
عید مبارک
من در خدمت شما هستم، البته من بیشتر تمایل دارم تو وبلاگ صحبت کنیم، چون کمتر با مسنجر آن میشم، ولی هرجوری راحتی من پایه هستم.
پس قرار با تو،
منتظرم

یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
mahshid در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
عسل جون معلومه که به دختر باحالی مثل تو افتخار تبادل لینک میدم

/weblog/file/img/m.jpg
MAHSA در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام عسل جون،خوفی؟
وبت خیلی قشنگه بهتم تبریک میگم فقط موندم با این همه استعداد چرا این قدر اعتماد به نفست پایینه؟
همین الان لینکت کردم
راستی منم مثه خودت سمپادیم

/weblog/file/img/m.jpg
godarz در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام عزيزگرامي به طور کاملا اتفاقي وارد وبلاگت شدم. عيدتون مبارک
شما تو کارتون موفق هستي ..... اميدوارم موفق تر هم بشي .... که مطمئنم ميشي
اگه دوست داشتي يه سر به وبلاگها و سايتم بزن خيلي دوست دارم نظرتو بخونم

ممنون و منتظر حضور قشنگت ...

/weblog/file/img/m.jpg
khandeh در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام دوست من:
وبلاگ جدید من به نام مهمانی به صرف خنده راه اندازی شد
دعوتید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: